Pages

Sunday, December 19, 2010

Kongsi Bersama

Pada artikel kali ini, saya ingin berkongsi kepada pembaca blog saya iaitu ..gambar yang diambil di sekitar Negeri Terengganu....Gambar tersebut diambil ketika saya terlibat dalam program yang diadakan..di kesempatan dan terdapat masa terluang..saya gunakan sebaiknya untuk mengambil gambar yang menarik..selain itu juga..ia boleh mengasah kemahiran yang dipelajari yang di kongsi bersama kawan2...

Lokasi : Kawasan Rumah
di sini saya kongsi gambar yang diambil oleh saya...kepada pembaca blog saya...

p/s : jika terdapat data yang di download crash....saya tidak bertanggungjawab yer...sori...


Sekian, Wasalam
Lokasi : Kawasan Rumah

Lokasi : Riyaz Heritage

Lokasi : Kawasan Rumah

Lokasi : Pantai Batu Rakit

Lokasi : Dewan Sivik Kijal, Dungun

Lokasi : Pantai Kemasik

Lokasi : Pantai Kemasik

Lokasi : Pantai Kemasik
Lokasi : Riyaz Heritage -


Lokasi : Riyaz Heritage

Lokasi : Belakang gym Unisza

0 comments: